piątek, 11 maja 2007

kim jesteś?

Jestem członkiem mojej rodziny: wnuczką, córką, siostrą, siostrzenicą, kuzynką.
Jestem znajomą moich przyjaciół, kompanem w czasie wspólnych wypadów na piwo.
Jestem pracownikiem pewnej firmy, typowym "korpiszonem", który poświęcił wiele dla czegoś, co postronni lubią nazywać "sukcesem" lub "karierą".
Jestem kobietą, która urozmaica "ubranie robocze" (czyli grzeczne garnitury) dużą ilością srebrnej biżuterii, ciężkimi perfumami, długimi paznokciami i wysokimi obcasami. 
Jestem podróżującym (lecz nie podróżnikiem), odwiedzającym wiele miejsc z obowiązku lub dla przyjemności.
Jestem istotą religijną, dostrzegającą w świecie i historii elementy metafizyki.
Jestem mieszkańcem Warszawy, obywatelem Polski, podatnikiem, "klientem" rozmaitych instytucji.
Jestem właścicielem wielu dóbr, które początkowo po prostu cieszą, a potem pozwalają zająć myśli.
Jestem słuchaczem studiów podyplomowych w pewnej uczelni, posiadaczem kolekcji dyplomów i certyfikatów marzącym o doktoracie i pracy na własny rachunek.
Jestem miłośnikiem internetu, autorem bloga.
Jestem fanem arabskiej fajki wodnej i rosyjskiego baletu.
Jestem wypadkową relacji i sytuacji, które określają moją tożsamość.

...a kim jestem poza tym? Łatwiej spytać, niż odpowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz